Sol

Tjääna. Just nu så sitter jag och lyssnar på musik och bloggar lite. Jag och matte åkte till hans mamma igår och åt tacos MUMS. Senare på kvällen så bakade vi havrebollar och kollade på film G.I Jane. Den var bra, tills jag somna. Men vi hade det trevligt faktist. Valborg sög.. men jag fick iallafall en sockervadd av min älskling! Idag har jag varit och handlat en dricka med mycket vitaminer, Vitamin well care. Skit god! Matte är och övnings kör, hoppas det går bra för honom. Och idag tror jag att jag ska vara med honom eller bara ta det lungt och ha en ta-and-om-mig-själv dag. Kan behövas någon gång ibland. Men ska göra annat nu! Ciao! / Mikaela



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0