// Nathalie

Tjao bitches!
Jag har inte bloggat på ett bra tag, är glömsk och glömmer bort att blogga eller så har jag bara inte tid, och mickis är nog bara lat antar jag, så de har inte blivit så många inlägg än men de kommer hoppas jag :P
Idag har de inte varit min dag om man säger så, sov hos en kompis igår, så imorse gick jag hem, och när jag kommer hem så kommer jag på att jag glömde väskan där så jag va tvungen att gå tillbaka och hämta den och sen tillbaka hem och fixa mej mm.
Har sprungit runt som en dåre och letat efter mitt andra simkort till mobilen och hittar de ingenstans!! Kan inte smsa eller nånting förns jag hittar de...
Aja ska ta något att äta och fortsätta leta, pöss/ N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0