'' Girls just wanna have fun''

Tjillevippen! Jag sitter och lyssna på Cindy lauper - Girls just wanna have fun. Älskar den låten, man blir så glad av den :D Nu till vad jag gör.. Jo jag sitter hemma hos min älskling, men han är inte hemma, han drog tidigt i morse och jobbade, och jag trodde dom skulle bli tillbaka typ efter två timmar..  Det har gått åtta timmar nu. Jag har bara legat och sovit.. städat hans rum, rensat hans filmer, kollat på tv och nu sitter jag lite vid datan. Jag kanske ska ta och fräscha upp mig lite, sitter med sovkläder och helt störd morgon frilla..Sen äter jag den nya chokladen hihi Passions frukt med chili, och den e min favorit! Men ska fixa lite nu så, goodbye!/ Pöss Mikaela



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0