Blablabla..

Hallou :D
Sitter just nu i sängen och lyssnar på lite musik, vaknade vid ungefär 11 idag, då gick jag upp och åt frukost med pappa och min lillesyster tilda sen satt jag och kolla på svampbob med henne.
Ska snart duscha tror jag sen vet jag inte vad som händer idag, ska iaf träffa mikaela och hämta mina kläder och lämna hennes:P



Bloggade ju inte igår så då kan jag ju berätta nu vad jag gjorde:
Vaknade vid ungefär 7 då gick jag upp och fixade mig sen sprang jag över till mikaela och peppa henne för hon är alltid sen till skolan, vi kom till skolan ungefär vid tio, vid ungefär 12 slutade vi då väntade vi på min farmor i centrum för jag skulle få pengar för att jag och mickan skulle åka och handla. När vi ska ta bussen hem så kommer man ju såklart inte på bussen för att mickan har glömt busskortet så vi fick gå hem ända till mossen...
Vid 3 tiden hämtade vi småsyrrorna på dagis och gick hem till mikaela så dom fick bada :P hahah.
Sen drog vi och handlade i skärholmen, köpte en jacka sen gick vi och käka på donken hihi (tjockisar) aja men iaf sen tog vi bussen hem, va hemma ungefär vid halv 10 då blev det att äta lite godis och tjocka sig ännu mer, sen sova :P. Det va de jag gjorde igår. ( lite långrandigt kanske menmen )
PUSSS NATHALIE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0