Utvecklingsamtal!

Hejsan! :)
Idag försov jag mig och vakna ungefär vid tio tiden så jag sket i att gå till skolan, så jag gick upp och satte mig vid datan och kollade på ett avsnitt Andra avenyn och två avsnitt av True blood. Vid halv tre hade jag utvecklingsamtal, det gick faktiskt ganska bra, lite frånvarningar hit och dit annars så hade jag förbättrat mig.
Men just nu sitter jag i soffan och tittar på Det okända.
Imorgon blir de skola sen är jag ledig tills på måndag, på måndag har vi orgenteringsdag, vet inte fall jag pallar va med på de faktiskt men de märker vi då. Nu ska jag fortsätta kolla på Det okända, bloggar kanske lite senare eller imorgon.
// Nathalie



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0